بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

مشکل شما با ایران چیست؟

پنجشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۲۱ ب.ظ

 

من یک ایرانیم و این واسم یک افتخاره

اگرچه فرهنگمون الان شده تیکه پاره...!!!

ریچارد فرای ایران شناس آمریکایی تبار که بیش از 70 سال از عمر خود را صرف نشر و اشاعه فرهنگ ایرانی کرد در 7 فروردین 1393 چشم بر جهان بست  و وصیت کرد که او را در مقبره آرتور پوپ یکی دیگر از ایران شناسان مشهور  سالهای دور در اصفهان،پایتخت فرهنگی ایران به خاک بسپارند.اما عده ای کوته فکر و متعصب در طی یک حرکت ناشایست و بدور از شعونات اخلاقی و فرهنگ ایرانی در مقبره این ایران شناس تجمع کرده و به قول خو آن را به تسخیر درآوردند و ریچارد فرای را جاسوس غرب و صهیونیست خواندند،مقبره ای که خود ایرانیها به پاس زحمات بی شمار این شخصیت گران قدر بر سر مزار اون ساختند.

این افراد طی نامه ای به استاندار اصفهان نوشتند که اگر جسد فرای را در اصفهان به خاک بسپارند خود را کفن پوش کرده و او را نبش قبر و جسدش را در ملاء عام می سوزانند.سخنانی که هر ایرانی با دیدن آنها عرق شرم بر جبینش جاری می شود

و زمانی می رسد که یک ایرانی از ایرانی بودن خویش شرمگین می شود.

مشکل شما با ایران چیست؟آیا به خاک سپاری یک ایران شناس که تمام عمر خود را وقف شناساندن فرهنگ اصیل ایرانی به کسانی کرده است که از ایران و ایرانی برای خود تصویری خشن و تروریستی ساخته اند،یک حرکت نمادین و افتخار آمیز برای کشور و ملت ما نیست؟

چرا باید مسئولین ما به این عده خاص که نماینده ملت ایران نیستند اجازه چنین حرکتهایی بدهند تا با این حرکات خود سرتیتر خبرهای دنیا قرار بگیرند و با آبروی ملت ایران بازی کنند؟؟

آیا عزت ایران را کسانی حفظ می کنند که با چنیین حرکتهایی مایع شرمساری ملت ایران می شوند یا کسانی همچون هوارد اسکوربیل ،آرتور پوپ و ریچارد فرای که تفاوتشان با ملت ایران فقط زادگاهشان است و باعث سربلندی و افتخار ایران زمین هستند؟؟

آیا این عده معدود هنوز پیام ملت ایران را در 24 خرداد نشنیدند که ایران و ایرانی از هرگونه حرکات افراط گرایانه بیزارند؟؟؟

به راستی مشکل این افراد با ایران چیست؟؟

 

*اسماعیل حسین بر

 04/اردیبهشت/1393

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی