بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

همایش توسعه سیاسی و مردم سالاری

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ

همایشی با حقیقت های شعارگونه،راست و دروغ هایی که ملت چاره ای جز باور کردنش ندارند،روزنه امیدی جز چشم دوختن به کسانی که شاید فردایی بهتر برایشان رقم بزنند ندارند.

دکتر رهامی,عضو شورای مشورتی محمد خاتمی و معاون وزیر علوم دولت اصلاحات است و فردی که سردی و گرمی را دیده و به قولی دنیا دیده است.وجه اشتراکش اما با دکتر روحانی این است که او هم حقوقدان است.از آزادی مطبوعات و رسانه ها و عقاید و مذاهب می گوید شعارهایی که هیچگاه برای ملت تکراری نمی شود.او همچون سایر اصلاح طلبان حامی دولت است اما مشروط! مشروط به عمل روحانی به تک تک شعارهای ۲۴ خرداد(اما تا کی؟).همایش اما جدای از حصر رهبران سبز با یک سوژه ی تازه تر همراه بود و آن حصر رسانه رهبر محبوت اصلاحات بود.

حرفهایش اما قشنگ است، لاقل بهانه ای می شود برای تسلی زخم های چندین ساله مردم رنج کشیده ای که امروز امید بسته اند به تدبیر دولت روحانی. 

حرف هایی که گاه تنها امید جامعه برای زنده ماندن و پویا ماندن است...شعارهایی که ۲۴ خرداد ملت را پای صندوق ها آورد و اکنون همین حرفها دوباره ملت پای جعبه هایی میبرد که هیچکس نمی داند چه چیزی از درونش بیرون می آید...

همایشی که با نام مهندس موسوی شروع شد و با یاد او به پایان رسید...

اسماعیل حسین بر

۹ اسفند ۹۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی