بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

بهاران

من به چشم های بی قرار تو قول می دهم،ریشه های ما به آب و شاخه های ما به آفتاب می رسد...ما دوباره سبز می شویم.

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

۳۴ مطلب توسط «اسماعیل حسین بر» ثبت شده است

منتظر محکوم کردن توافق هسته ای می مانیم!

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

در حالی که شمارش معکوس برای پایان مذاکرات هسته ای ایران و ۵+۱ و امضای توافقی جامع آغاز شده است، دلواپسی افراطیون عود کرده و موج حملات رسانه های تندرو و صداوسیمای میلی علیه تیم مذاکره کننده کشورمان شدت یافته است.مطمعنا اگر توافقی حاصل نشود! که با توجه به شواهد احتمال آن بسیار کم است

  • اسماعیل حسین بر

پایان مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵

پنجشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

جشن بهار در ایران عزیز با توافقی عزتمندانه سبز تر خواهد شد.

پایان بیش از یک سال مذاکرات دشوار تیم مذاکره کننده دولت یازدهم  با شش قدرت جهانی برای اثبات صلح آمیز بودن سیستم هسته ای ایران همزمان با جشن بهار ۱۳۹۴ شده است.توافقی که به شادمانی مردم ایران افزوده است، تا شاید آغازی باشد برای رونق اقتصادی و سیاسی ایرانی آزاد و آباد.

به امید فردایی روشن...

اسماعیل حسین بر

۱۳ فروردین ۱۳۹۴

  • اسماعیل حسین بر

سال بیداری افکار

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ب.ظ

سلام به همه دوستان عزیز و گرانقدر.

سال جدید رو به همه هموطنان عزیز در سرتاسر ایران اسلامی و همه فارسی زبانان جهان و همه همزبانان بلوچ مهربان در  سرتاسر این پهنه خاکی تبریک و تهنیت عرض میکنم، خصوصا به اون دسته از دوستانی که طی 

سال گذشته مارو همراهی کردند و کمی ها و کاستی های بنده رو در تحریر مطالب گوشزد کردند.

امیدوارم که سال ۱۳۹۴ سالی متفاوت باشه،سال جدید سال بیداری افکار باشه

  • اسماعیل حسین بر

سال ۹۳ سالی پرفراز و نشیب برای سیستان و بلوچستان،سالی پر از اتفاقات تلخ و شیرین.سالی که آغازی شده است برای توسعه ی پایدار اقتصادی و سیاسی پهناورترین استان ایران.

فهرستی که پیش روست اسامی تعدادی از برجسته ترین اشخاص حقیقی و حقوقی مطرح در استان است که براساس حوادث رخ داده در یک سال گذشته و واکنش ها و موضع گیری های آنها در این مسایل و یا تلاش های آنها درجهت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه سیاسی و اقتصادی منطقه،در این لیست جای گرفته اند.

  • اسماعیل حسین بر

همایش توسعه سیاسی و مردم سالاری

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۴۰ ق.ظ

همایشی با حقیقت های شعارگونه،راست و دروغ هایی که ملت چاره ای جز باور کردنش ندارند،روزنه امیدی جز چشم دوختن به کسانی که شاید فردایی بهتر برایشان رقم بزنند ندارند.

  • اسماعیل حسین بر

ریحانه طباطبایی در صفحه فیس بوک خود خبری با این مضمون گذاشته بود:

"دیروز(۶ دی ۱۳۹۳ ) محکوم شدم به یک سال حبس تعزیری و دو سال محرومیت از عضویت در احزاب و دستجات سیاسی و گروه ها و فعالیت در رسانه ها و مطبوعات و فضای مجازی..."

اتهام وی تبلیغ علیه نظام بیان شده است.اما نکته قابل تأمل تشریح و یا تفهیم قاضی از این حکم برای ریحانه است:"مصاحبه با مولوی عبدالحمیدو مرحوم مولوی احمد(به عنوان مصادیق اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب) و سفر به زاهدان و گرگان،باز به عنوان اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب"

  • اسماعیل حسین بر

همایش هم اندیشی جوانان استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار محترم آقای مهندس هاشمی

استاندار از همان ابتدای حضورش در استان توجه ویژه ای به جوانان داشت و در راستای پررنگ کردن حضور جوانان تلاش های بسیاری کردند و جلسات متعددی با نماینگان جوانان استان و قشرهای مختلف جوانان در جامعه داشتند.

انتصاب بخشداران جوان،نامگذاری میدانی به نام جوانان در هر شهر،تشکیل اتاق های فکر جوانان در هر فرمانداری،

 برگزاری جشنواره اختراعات بنیاد ملی نخبگان برای اولین بار در استان نمونه هایی از توجه ویژه استاندار به جوانان می باشد.

  • اسماعیل حسین بر

هاشمی:هیچگاه تن به انحصار نمی دهیم

پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ق.ظ

اولین همایش چشم انداز توسعه استان سیستان و بلوچستان در دولت تدبیر وامید

همایشی که جهت بررسی برنامه های دولت تدبیر  و امید برای توسعه استان در طی یک سال گذشته از روی کار آمدن نماینده دولت در استان،جناب علی اوسط هاشمی در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

  • اسماعیل حسین بر

توسعه جامع استانی با محوریت شاخص های طبیعی

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

پس از هشت سال قحط سالی پروژه های اقتصادی و توسعه عمرانی در سیستان و بلوچستان و بالاخص منطقه بلوچستان در زمانه ی حکمرانی دولت کریمه،مردم این استان با هزاران امید رای به دولت  تدبیر و امید دادند تا شاید روزنه ای رو به سوی امنیت و توسعه ای پایدار بیابند.و اینک با استقرار دولت جناب دکتر روحانی،مهندس هاشمی به عنوان نماینده عالی دولت در استان سعی بر بنای پایه های توسعه ای جامع و پایدار در استان دارد.

  • اسماعیل حسین بر

یکی از وب سایت های خبری_تحلیلی منطقه نظرسنجی با عنوان "نا امن ترین شهرستان استان سیستان و بلوچستان" برگزار نموده که در انتها بر طبق آرای ۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان در عرض ۱۰ ساعت،شهرستان ایرانشهر با فاصله بسیار به عنوان نامن ترین شهر استان و پس از آن سراوان در جایگاه دوم قرارگرفت و چابهار امن ترین شهر استان انتخاب شد...در پایان

  • اسماعیل حسین بر